Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ISPS ΛΙΜ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ‏



Πρός κ. Δήμαρχο δήμου μονεμβασιας
Πρός κ. πρόεδρο λιμ. ταμείου

πρός αρχηγο αξιωμ αντιπολιτευσης κ. Μαστοροπουλο
πρός κ. Δημητρόπουλο δημοτικο συμβουλο λαικης συσπείρωσης
E.εφορεία προιστορικών και κλασικών αρχαιοτήτων

Αξίοτιμοι κύριοι,

Μέ αφορμή τά όσα ειπωθηκαν κατα τη συνεδριαση του τοπικου συμβουλιου κοινοτητας Λαχίου (6/5/11) γιά τη νομιμοποίηση υφιστάμενων έργων Παλαιοκάστρου Λαχίου, Οπου ο παρευρισκόμενος λιμεναρχης λιμ. Νεάπολης , παρ όλο που του ζητήθηκε από τόν πρόεδρο να περιμενει να μιλήσει αφού τό τοπικό συμβούλιο θα είχε αποφασίσει , ζητώντας μεταξύ αλλων να παρακαμθεί η ένσταση της αρχαιολογικής υπηρεσιας καί να γίνουν ενέργειες για τή νομιμοποιηση τών υφιστάμενων εργων, που στήν προκειμένη περίπτωση οπως έχει η αλεξέλεγτη κατάσταση μέ τά καράβια εξυπηρετί μόνο τίς λάτζες που φορτοεκφορτώνουν προς και από τα καραβια διεθνών πλόων και τά μεγάλα οχηματα που μεταφερουν λιπαντικα,καυσιμα κτλ στή συνέχεια το ιδιο περι νομιμοποιησης προτεινε καί ο Αντιδήμαρχος κ. Κουτσονικολής.

Η αρχαιολογική υπηρεσία μέ σχετικό έγραφο της δεν εγκρίνει τήν νομιμοποίηση των εργων, προστατευοντας τον αρχαιολογικο χώρο .
Η όλη υπόθεση μέ τά καράβια στήρίζεται από τούς εμπλεκόμενους μέ διαφορους πρόπους παραπληροφορησης ,ψευδολογίας κτλ.
Τό κυριότερο μιλάνε για καποιο νόμο που επιτρεπει διελευση καί 24ώρη παραμονη ΤΡΑΝΖΙΤ, όμως ακόμη κανένας φορέας δέν μάς εχει παρουσίασει τ΄΄ην αντίστοιχη νομθεσία.
Μιλούν αόριστα οτι ο όρμος είναι διεθνές αγκυροβόλιο
οτι είναι καταφύγιο χωρίς κάποιος φορέας νά παρουσιάζει τούς αντιστοιχους νόμους.
Πέρα από αυτά οι σύγχρονες νομοθεσίες έρχονται η μια μετά τήν άλλη καλύπτοντας καί οποιες προηγούμενες τυχόν υπαρχουν
σέ κάθε περιπτωση ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΦΗ πού προέρχονται από χώρες εξωτερικού πρέπει νά ακολουθούν τις διεθνής και εθνικές διαδικασίες (ΤΌ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΎΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ)
Α/ 72 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ Ν. ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΩΔΙΚΑ ISPS Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΙΣΧΥ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΠΛΟΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΠΛΟΩΝ.

ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΛΙΜΕΝΑ PORT STATE CONTROL ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΙΣΧΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2011

ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΛΕΟΥΝ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΕΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΛΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΩΔΙΚΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ISM CODE ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΗΥΘΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ SOLAS KEΦ. ΙΧ KAI ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΙΜΟ ΤΗΝ I/7/1998 . ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ , ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΤΛ
ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΚΑΦΟΥΣ, ΦΟΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ .

ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ.
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ , ΚΑΤΑΛΟΙΠΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ , ΣΕΝΤΙΝΟΝΕΡΩΝ (ΜΙΓΜΑ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ)
ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΕΡΜΑΤΟΣ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΕΞΑΛΛΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ.
ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΕΡΜΑ (ΣΑΒΟΥΡΑ ) ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 'Η ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ' Η ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΟΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΝΕΡΑ ΠΡΙΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΠΙΒΛΑΒΗΣ ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΔΕΙ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΚΤΛ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΕΙΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΕΡΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΕΤΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΦΟΡΤΙΟ.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΦΟΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΑ ΚΥΤΗ ΟΠΟΥ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΛΕΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ, Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΜΑ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ, ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ .
ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΑΠΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΛΕΒΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ
ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΛΗ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ,
ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 31 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 400000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΕΣΟΔΑ
ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ?
ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ Ε/Γ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΩΡΕΑΝ, ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ,? ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ?
ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΣΥΔΟΣΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ " ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ" ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΗ ΑΜΟΙΒΗ ,
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ,
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΝΑΥΛΟΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΤΙΚΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝΑΥΛΩΤΗ ΤΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΕΡΑΣΜΑ
ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΩΔΙΚΑ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΙΜΑΝΙΟΥ. ΑΝ ΤΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΩΡΙΖΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΛΑΥΛΩΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΥΣΙΜΑ.
ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΔΑΜΕ ΠΛΟΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΡΥΜΟΔΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΛΟΓΩ "ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ,
ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΑΥΤΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ "ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ"

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ .
ΜΟΝΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΑΚΟΜΗ ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΙΜΕΝΑ PORT STATE CONTROL ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΚΛΑΣΣΗΣ (CLASS) AΠΟ TON ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟΥΣ Π.Χ ABS, LLOYD, NKK, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ,ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ( ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΞΗΡΑ) ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗ.
ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΑΝΑΝΕΩΝΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΛΕΓΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟ PORT STATE CONTROL ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΑΝ Ο ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΕΚΑΝΕΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΑΞΕΙ, ΣΤΗ ΝΕΑΠΟΛΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ PSC ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΔΥΤΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΠΕΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΑΝΑΡΟΦΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΦΑΛΩΝ ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ MARPOL 73/78
ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΡΗΤΑ ΟΤΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΙΨΗ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 12 Ν. ΜΙΛΙΩΝ ΑΠΟ ΓΤΗΝ ΑΚΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΡΙΨΗ ΨΙΛΟΚΟΜΕΝΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑΥΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΑΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΚΥΒΕΡΜΗΤΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΟΝΟΝΤΑΣ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΤΛ.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΛΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ ( ΕΧΩ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΛΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ TARIFA TRAFFIC CONTROL NA EΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΜΑΙ
ΤΟ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΟ ΑΜΕΣΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΩΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ) ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΑΝΔΙΑ ,ΑΓΓΛΙΑ , ΙΤΑΛΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ , ΗΠΑ, ΚΑΝΑΔΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙ ΠΛΟΙΟ ΒΣΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΠΛΟΥ.

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΣΤΑ ΒΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΠΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΤΙΚΑ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΒΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΕΙΝΑΙ 5 ΩΡΕΣ.= ΤΙΠΟΤΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΣΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ

Τέλος παρευρισκόμενο μέλος τού λιμ.ταμείου ο κ. Μπουτέρης, αναφερε οτι γίνονται ενεργειες για μελετη ΣΑΛΕ και εφαρμογη ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ISPS
μόνο ΓΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ?????????
Από οτι γνωρίζουμαι κρουαζιερόπλοιο είχε ελθει πρίν 3 χρόνια ,
ο κύριος λόγος που δεν ξανάλθε και ουτε φαίνεται να υπάρχει περίπτωση να έλθει ειναι η έλευση και αγκυροβολίες /παραμονές των πλοίων .
Ετσι λοιπόν θα διατεθούν αρκετά χρήματα για να γίνουν κάποια εργα γιά τήν ασφάλεια
τής λιμ. εγκαταστασης πού στήν ουσία δέν θα λύσουν σε καμια περ'ιπτωση τό πρόβλημα ασφαλειας πού σχετίζεται μέ την εξαγωγη / εισαγωγή πρός καί απο τα φορτηγα/πετρελαιοφόρα/αεριοφόρα /ναυαγια κτλ που καταπλεουν αγκυροβολούν απαραμενουν
αναμενοντας ναυλο, λογω κακοκαιριας για επισκευές /επιθεωρήσεις κλάσης κτλ

Σάς παραθέτω αποσμασμα απαντητικής επιστολής του Πλοιάρχου Λ.Σ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ Π. ΗμερομηνΊας 25/11/2010
ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΠΛΟΙΑ ΥΠΟΧΡΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ Ε.Κ 725/09 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΟΡΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΡΜΟ ΒΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΣΩ ΛΑΤΖΩΝ ,ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΡΟΦΟΕΦΟΔΙΩΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ , ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΚΛΠ. ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΠΛΟΙΟΥ- ΛΙΜ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ , ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΙ ΩΣ ΑΝΩ 2 ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΛΙΜ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΙΜ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ( ΔΗΜ ΛΙΜ. ΤΑΜΕΙΟ ΒΟΙΩΝ) ΩΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΟΡΦΩΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ Ν 3622/2007 ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΑΛΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜ ΑΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΑΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ.

Μετά τιμής

Χ.Δ. Βαρβαρεσος

Λάχι Λακωνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου